HTML

Impulser

Az Impulser Terápia bemutatása. Impulser termékek, vélemények a termékeinkkel, hírek az Impulserrel kapcsolatban és hasznos egészségügyi információk. Ismerje meg Ön is az Impulser terápiát.

Friss topikok

Címkék

blog (1) cukorbeteg (1) cukorbetegség (4) cukorbetegség szövődményei (1) derékfájás (1) diabétesz (3) egészség (1) Egészség 2014 program (1) egészség konyhája (1) Egészség 2013 (1) elektromágneses mező (1) életmód (1) érszűkület (1) fluxus terápia (1) Frekvenciaterápia (1) frekvencia terápia (1) hátfájás (1) Impulser (7) impulser (5) Impulser ára (1) impulser ára (1) impulser blog (2) Impulser blog (1) Impulser derékfájásra (1) Impulser egészség nap (1) Impulser életmód nap (1) impulser előadás (1) Impulser hátfájásra (1) impulser kezelés (1) Impulser magazin (1) Impulser mágnesterápia (3) impulser matrac (6) Impulser matrac (2) Impulser orvosok (1) Impulser pulzáló mágnesterápia (2) impulser pulzáló mágnesterápia (2) Impulser terápia (6) impulser terápia (5) Impulser videó (1) Impulser you tube (1) impulzáló terápia (1) ízületi fájdalmak (1) magas vérnyomás (2) magazin (1) mágneses (1) mágneses fluxus (1) mágneses fluxus terápia (1) mágneses matrac (2) mágneses térerő (1) mágnesmatrac (2) mágnesterápia (8) mágnesterápiás (1) mágnes terápia (2) magnetoterápia (3) matrac (1) mellékhatások nélkül (1) merevedési zavar (1) mikrokeringés (1) mozgásszervi betegség (1) orvos válaszol (2) Pulzáló mágnesteráia (1) pulzáló mágnesterápia (5) pulzáló mágnesterápiás matrac (1) pulzáló mágnesterápia cukorbetegség (1) pulzáló mágnesterápia érszűkülüt (1) pulzáló mágnesterápia magas vérnyomás (1) pulzáló mágnesterápia reuma (1) rehabilitáció (1) vérkeringés (1) vérkeringés helyreállítása (1) youtube (1) you tube (1) Címkefelhő

„Nap mint nap élvezem az Impulser terápiás matrac jótékony hatását”

2013.07.30. 12:03 Impulser Hungary

A következő levelet egy elégedett Impulser felhasználótól kaptuk.  A levelet eredeti formájában közöljük, úgy, ahogy a hölgy megírta nekünk. Nagyon büszkék vagyunk az elért eredményeire és reméljük, hogy egyre több embernek segíthet az Impulser terápia!

Eredmény Impulserrel

"2012 tavaszán még nagyon fájtak az ízületeim, mivel reumás sokízületi gyulladásom van, és az esedékes 6 havonta történő rehabilitációs kezelés után vágyakoztam.

Idén tavasszal szintén nagyon fájt mindkét karom, a csípőm, a vállaim és a hátam. Sajnos autoimmun betegségem mellett Sjögren-szindrómám van, asztmás és allergiás is vagyok. A hosszú tél és elhúzódó tavasz, kifejezetten nem kedvez nekem.

Ez év márciusában jutottam hozzá az Impulser terápiás matrachoz. Sokat olvastam, hallottam az Impulser jótékony hatásairól. Ám nem gondoltam volna, hogy ennyire össze fogom vele kötni az életem.

Azóta mindennap használom, elsősorban fájdalomcsillapításra. Már elfelejtettem a reggeli sírva kelést, a fájdalmas lábra állást. A kezelés alatt átmelegszem, a kéz merevségem megszűnik, majd aktívan talpra állok, és elvégzem napi teendőimet.

Az első 10 nap, tapasztalataim szerint elég nehéz volt, olykor felerősödtek fájdalmaim, de legyőztem őket a gyógyulás érdekében. Második hétnél megszűnt a jobb oldali fájdalmam is, erőteljesen elkezdtem köhögni, majd ezt követte egy orvosi vizsgálat, és a röntgen alapján a tüdőgyógyász már nem találta a régi foltot. A kezeléstől számított 15 nap után a jobb oldalamra rá tudtam feküdni, végig aludtam az éjszakát, ami azért is fontos, mert 4 éve nem alszom jobb oldalt, a karom és a csípőm miatt. A rengeteg injekció helyén tályog keletkezett, ami eléggé fájt. A csomók jelenleg alig észrevehetőek. Az emésztésem rendeződött, amire eddig Salvus vizet ittam, sajnos nem sok eredménnyel. Az epegörcsök kezdeténél ráfekszem az Impulser matracra és 15 perc után megszűnik a fájdalom.

Sajnos közel 1 hónapos kezelés után felfáztam és elkaptam egy csúnya vírust. Véres 3 keresztes vizelettel mentem az orvoshoz. Antibiotikumot kaptam, majd szinte 2 napra, ráköltöztem az Impulser matracra, és már a második nap lement a lázam. 4. nap után tiszta lett a vizeletem 5. napon pedig már arra sem emlékeztem, hogy beteg voltam.

Régebben az Impulser terápia nélkül hasonló panaszokkal, 2 hét és legalább 2 fajta antibiotikum szedése után gyógyultam meg. Sajnos az immungyógyszernek is van mellékhatása, sokszor a számban afták jelentek meg, amik lassan gyógyultak, mert begyulladtak. Mióta az Impulser terápiát használom, azóta egy ízben volt hasonló problémám, ami 1-2 nap alatt el is múlt, és azóta, meg sem jelentek. A herpesz is úgy múlik el, hogy éppen csak viszket, máskor hetekig hatalmas herpesz van a számon.  Ha megütöttem magam, akkor 2-3 hétig hatalmas véraláfutásos a sérülés helye, ami most 4-5nap alatt elmúlik. 1 hónap után a menstruációmat is könnyebben éltem meg az előző hónapokhoz képest. Nem dagadt be a bokám a kezem és a mellem. Nem gyűjtötte a vizet a szervezetem, nem fájt a fejem és a hasam sem görcsölt.

Mindennap könnyedén kelek fel, nem szédülök, ami manapság a frontok miatt elég gyakori volt. A hideg sem bántja már úgy a végtagjaimat. Könnyedén végzem a dolgomat a ház körül, már nem okoz gondot a mindennapi főzés vagy ügyintézés. Kihagytam a reumatológiai rehabilitációs kezelést, mert nem is érzem a hiányát. Ha esténként nagyon elfáradok, elnehezülnek a lábaim, ráfekszem a matracra és úgy kelek reggel, mint akit kicseréltek. A betegség alatt a hajam is erősen megritkult, viszont most már fodrásznál is voltam hajat vágatni. Kissé dúsult is és nem hullik annyira.

A jobb fülem állandóan csengett és bedugult, de az Impulser terápiás matrac használatával kb. 2 hét után megszűnt. A váratlan izomgörcsök, amik időnként kínoztak, váratlanul elmúltak. Fellazult teljesen az izomzatom, ami azért fontos, mert kötőszövet gyulladásom is van, ami azt jelenti, hogy állandó izomlázszerű fájdalmam volt. Ez a fájdalom nem múlt el teljesen, de minimálisra csökkent. Javulásom a háziorvosnak is feltűnt, kevesebb fájdalomcsillapítót ír fel, mert egész egyszerűen nem panaszkodom. Megemlíteném egy kedves barátomat, aki elvágta a lábát, és elgennyesedett, üszkösödött és le akarták vágni a lábujját. 1 hétig használta mindennap a matracot, a felgyűlt genny kifakadt és elindult a sebgyógyulás.

Azóta nem jött az ismerősöm, a minap tudakozódtam az állapota felöl, már nem jár kötözésre, sebe összehúzódott és rendesen tud járni. Ezt nevezem én eredménynek! Nap mint nap jótékony hatását élvezem az Impulser terápiás matracnak, mindig új erőt ad nekem a tevékenységeim elvégzéséhez."

Fazekasné Kiss Marika, Gyula 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://impulser.blog.hu/api/trackback/id/tr595433796

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása